Öğlen uykusuna yatan bebeklerinizi ne şekilde nerde yatiriyorsunz? Benim bebeğim sallanır anne kucağı varya onda uyuyakaliyor bende bırakıyorum orda yatiyo öğlenleri bi tanıdık yok kemikleri batar gidip odasına beşiğine karanlıkta falan yatirsana diyor te Allahım. Siz nasil yatiriyorsunz öğlen ve akşam erken saatte