Mylove2461 benide acil sezeryana aldirlar kuzum…kimin ne hakki var kotu yorum yapmaya..benim karnimi görsen catlak kompple üstüne sezeryan oldum onun ustune apandist ameliyati oldum( 3 yerden delik acildi, sezeryan izi) kolumu yaktim ..sali gunu de tırnak batmasindan ameliyat oldum ayagimin resmini atsam korkarsin..o yuzden kotu yorum yapana engeli bas sezeryan olanlarin cogunda ayni problwm vardir belki kuzum bilemezsin..resim at dedim cunku belki bende ki de ayniysa diye