Merhaba arkadaşlar bebeğim 2.5 aylık gazı çok pis kokuyor normal mı doktora başka bi nedenle götürdüm çişi kötü kokuyor mu diye sordu yok dedim Gazını söylemeyi unuttum gaz hep böyle mı kokar bebeğim kakasını 10 günde falan yapıyor o yüzden mi kokuyor acaba yoksa başka bi şey mi ? İkinci sorul da benim ter kokum bi buçuk iki haftadır terim kına gibi kokuyor her gün duş alıyorum terlemememe rağmen duştan sonra bi saat sonra mesela kokusunu alıyorum koltuklarımdan nedendir acaba bilen varmı