Azragul Benim bebeğimin de süt alerjisi var. Aptamil pregomin verdi dr.
Acaip kötü kokuyor ve bebeğim içmekte zorlanıyordu, o sıralar biberon reddi başlamıştı ve bu mamayla tamamen bıraktı biberonu. Kaşıkla vermeye başladım, kaşıkla verince içti ama iştahla içmiyordu. Doktora durumu söyleyince mamayı değiştirdi evolvia rp verdi, bu mama pirinç proteinli mama olduğu için kokmuyor. Ama maalesef bunu da kaşıkla veriyorum, biberonu asla almıyor. Mecbur saatlerce kaşıkla besliyorum. 🙁
Baktınız bebeğiniz biberonu reddetmeye devam ediyor siz de kaşıkla verebilirsiniz. Zor oluyor ama belli bi süre sonra alışıyorsunuz.