Kızlar merhaba önceden bu kadar takıntılı değildim ama anne olduktan sonra bebeğim için herşeyin en doğalını araştırmaya başladım. Ek gıdaya geçmemizede çok az kaldı. Sizlere sorum doğal olarak hangi ürünleri kullanıyorsunuz?Ben şu anda tereyağı ve zeytinyağı arayışındayım. Sizlerin önereceği temiz ve doğal bir yer var mıdır? Şimdiden teşekkürler🥰🌹