Gunesay Merhaba anneler, bebeğimşn popo kısmında bir kaç gündür geçmeyen pişik var. Normalde mustela pişik kremi kullanıyorum. Doktorum dermo tyrosid önerdi. Aranızda kullanıpta iyileşme gören var mı?