Biliyorum doğru dürüst bişey yiyemiyoruz ama geçen arkadaşta bi kurabiye yedim bizim için yasaklı hiç birşey içermiyo sizlede paylaşayım canımız böyle şeyler istiyo çünkü buyrunuz: 3 malzemeli kurabiye
1 su bardağı sıvı yağ
4 tepeleme yemek kaşığı pudra şekeri
3,5 su bardağı un
Sıvı yağ ve pudra şekeri güzelce karıştırılır un kontrollü eklenir ceviz tanesi gibi yuvarlayıp fırın tepsisine dizilir üzerine çatalla çizik atılır fırın 150 derecede ısıtılır önce sonra 180 dereceye getirilip altı kızarıncaya kadar pişirilir 10-15 dk pişme süresi 🤩🤩