Kızlar bugün Dr gittim daha önce fark ettim bebeğimde böyle bir şey olduğunu ama normalmi değilmi adı ne bilmiyordum aklıma takılınca Dr gittim Dr baktı yakışıklılık var dedi ve eliyle ayırdı orayı kanadı az bişi ama benim içim parçalandı özür dileyip durdum kızımdan Dr yanjnda ağladım Dr benim hiç bir suçumun olmadığını artık çok kız bebekte olduğunu fln söyledi neyse hocam neyabikrim dedkm hiç bir şey dedi eveti tekrarlarsa getir ben açarım tekrar dedi sorum şu ki tekrar olmaması için Dr bana bişi demedi ve bjr ilaç yazmadı neyabilirim tekrarlamamasj için çok korkuyorum tekrar olucak diye 😭😭