Asudee Kızlar bebegin 40 günlük ama sutum hala çekilmedi hep akiyo sürekli bez koymak zorunda kalıyorum dışarı çıkınca hep ıslanıyorum ne zaman normalleşir?😏
Pinkoloji Asudee 3. Aydan sonra canım normale biniyormuş. Bebeğin ihtiyacı kadar üretecek meme diyorlar. Benimde az mesele sürekli sağıyorum emdikten sonraki çoğalsın diye.
Glfdnaktr Asudee canım benimkide hep akiyo gogus pedi kullaniyorum o bike yetmiyo ama ben sutun fazlaligindsn degilde meme deliginin buyuk oldugunu dusunuyorum😕
Cansu425 Asudee 3 aydan sonra sagmaya yetistiremedigim gogusler bir anda indi ama gene var sutum 3. Aydan sonra terbiye oluyoyorlarmis