Kızlar ben kızımın kıyafetlerin den salça, meyve lekelerini çıkaramıyorum. Omo nun bebek deterjanını kullanıyordum çıkmadı uni baby nin kullanıyorum şimdi oda çıkarmıyor, arada kendi deterjanımızdan koyuyorum oda yok Kosla aldım yok fayda etmedi siz nası çıkartıyorsunuz