AleynaNur228 ben mama hiç vermedim kendi sütümü verdim biberon ile, eger sütün bol ise mama verme derim 3,4 gün kontrol et 3 çişli bez alırsın günde doyuyor demektir. Ağladıkça emzir koynunda uyut kucağa alışır diye korkma ben 40 gün koynumda gezdirdim alışmadı şükür, gece 3 lere kadar uyumadı 4 ayında sonra düzene girdi mız mız diye doymuyor sanma emzirmeye devam👍