Minnossareannesi [url=https://hizliresim.com/9FviVo][img]https://i.hizliresim.com/9FviVo.jpg[/img][/url] merhaba kızlaaar bebek kamerası çok istiyordum bi türlü denk gelmedi yada çok pahalıydı aslında kendi ekranı olanlardan istiyordum ama fiyatlar malum bugün bunu aldık başka alan var mı ya da kullanan daha kurmadık eşim alışveriş yapmaya gitti gelsin çok merak ediyorummm sizler neler aldınız 🥰
Annesivekizi Minnossareannesi ben de aldım ama telsiz mi alsaydım acaba diye pişman oldum. Sizce hangisi daha kullanışlı? Daha kurmadım eşim aldı akşam getirecek
Minnossareannesi Annesivekizi aynı şeyi bende düşündüm.. Bunun ses özelliği de var diye bu daha iyi geldi bana bide ben işe başlayacağım annem bakıcak ama gene de görmek isterim diye düşündüm bence kamera daha uzun vadeli iyi ya 🤗
Minnossareannesi CilekRecelim Çok sevindim alsam almasam diye çok kararsız kalmıştım ne yönden iyi oluyor acaba 🤗
Busrabalimmm CilekRecelim bendede var ama 30dk izleyebiliyorum 30dk sonra ekranda devam etmek istiyorsunuz diye soruyor onu nasıl ayarlayabilirim
Annesivekizi Minnossareannesi işte ben çalışmıyorum o yüzden gerek yokmuş aslında😂haftasonları annemde ya da kayınvalidemde kalıyoruz o yüzden telsiz yanımda taşınabilir portatif olurdu. Yakınlarım bebek ölümü yaşadı o yüzden kamera daha iyi gibi gelmişti ama bilemedim çok kararsızım
CilekRecelim Minnossareannesi kızım uyuyunca onu odasında bırakıp , salon da her hareketini izliyorum . En ufak bir sssini duyuyorum . Aldığınız marka nasıl bilmiyorum ama benim aldığım hareket ve ses sensörlü sesi çıkınca yada hareket edince bildirim geliyor .
Minnossareannesi CilekRecelim Bizimkinde de 360 derece dönüyor ses var diyor ama inşallah sizinki gibi iyidir bakalım kuruyoruz şimdi güle güle kullanın inşallah 🤗