Tosbikkizim Kızlar 40. Gün bitmişti iki gün sonra leke şeklinde başladı ve dün tamamen adet olmuşum gibi tekrar başladı. Rahatsız edecek şekilde karin kasik agrim var. Böyle olan var mi acaba? Normal doğum yaptım kesim ve dikişim yoktu
Elv_18 Tosbikkizim merhaba ben sezeryan oldum Ağustos ayında kanamam yok denecek kadar azdı ama 40 günü aşmıştı.doktora sorduğum zaman 50 güne kadar normal demişti.ama sizin yoğun ve ağrılıymış.bence imkanınız varsa bir doktora görünün. çok geçmiş olsun
_tospikannesi Tosbikkizim yorgunluktan sanırım kanamayı karantina diye okumusum aklım cıkıyordu 46 gündür negatife dönmedin mi diye 🤔😁
Tosbikkizim Elv_18 doğum sonrası korona olduğumuz icin kontrole de gidememiştim . En iyisi bi gidip gözükmek galiba
Elv_18 Tosbikkizim yaa çok geçmiş olsun.evet doğumdan sonraki ilk kontrolde rahme felan bakıyolar durumlar ne diye.kimi hemen regl olurmuş kimi 1 yıl sonra. muayene sonrası doktor en iyi bilgiyi verecektir