Mavikiz valla bilmiyom cnm bız ıdrar yolu enfeksynda gecırdk uzayan sarılıgımız vardı 2 ay gecmedı test verdık idrarda enfeksyn cıktı ama hıc pipi ucu kızarıklıgı olmadı yani surda 1 aydır kızarıyor gerı gecırıyor doktorunuza gidin isterseniz içiniz rahat etsn bez sıkabilir çisli bezde cok bekleyince kızarabılır bız her kontrole gıttıgmzede doktorumuz pipisine yumurtalıgna bakar bır sorun olsa söylerdi diyorum