Muhammedensar Kızlar 4 buçuk aylık bebeğşm var tekrardan hamile kaldım. Sütüm bitmek üzere o kadar güzel sütüm vardı ki şimdi 60 çıkıyor. Bunun Bi yolu var mı ben emzirmek istiyordum bebeğimi çok üzgünüm.
27__ eylulnisa_20 Ablam da emzirirken hamile kaldı ama doktor emzirmeye devam et süt tadı bozulma vs olmaz dedi. Hamilelikten değildir bence zaten süt zamanla azalıyor ebem büyüdükçe. Belki de psikolojiktir.