_hllzmrr Kızlar 2 tane post açmıştım dün corona testiyle alakalı. Kan değerlerim normal cıkmıştı ama sonrasında alınan sürüntü testim pozitif cıktı bugun aradılar. Dua bekliyorum ağrılarımın hafiflemesi için.rabbim herkese şifa versin inşaallah ♥️🤲
Songul1996 _hllzmrr rabbim sifa versin benimde bugun 6. Gunum agrilarim gecti cok şükür darisi size😊😘
Songul1996 _hllzmrr yan etkisi var mi yok mu bilmiyrum canim ama ben kullanmadim bitkilerle atlattim cok sukur
Duruminimom Geçmiş olsun benim bugün 10. Günüm cok şükür ilaç kullanmadan atlattım insallah siz de cabucak iyilesirsiniz
Duruminimom Nehirtugba esim pozitifti ogrenince hemen onu izole ettik ben ilk nezle oldum sakir sakir burnum akti hapsurma filan bunlar belirti degil diye ilk teste gelmediler sonra koku gitti oyle gelip test yapinca pozitif cıktı
_hllzmrr Nehirtugba ilk karın ağrısıyla başladı sonra vücut ağrısı en çokta bel ve kalça.ara ara ishal
_hllzmrr Duruminimom burun akıntısı olabiliyormu bi tanıdığım da burnu akıyo korondan akmaz diye bildiğimiz için o da şğphe etmedi demek olabiliyomus:(
Duruminimom _hllzmrr oluyo canim yani bende oldu nezle gibi burnum akti sürekli belirtiler insandan insana farklilik gosteriyo