Anne80 Nermins ben direk suya kattm içtim canım ona dikkat etmedm ama bir kere süt sagdm onda da tek gögüs 130 cıkmıstı tam sagmadm
Prenseseslem Elifbade canım bende bugun tam 1 hafta oldu doğum yapalı . Sütüm gelmedi hemen sezaryen oldugu için ben eczaneden humana çayı aldım . Birde lactamil anne sütü artırıcı aldım suan sütüm akıyo iki gögüsümdrn de kesinlikle tavsiye ederim . Bu arada bende suyu çok fazla içemeyenlerdenim .
Nisam3553 Elifbade Hergun duş alın ve soğuğa yakın ılık suyla göğüslerinize masaj yapın. Sütünüz bol olsun inşallah 🤲
Kmsal78 Memoli Bunu doktora danişarak mi almak gerekiyor yoksa isteyen alabiliyor mu yan etkisi felan yok degil mi
ballitursu Elifbade benim sütümü arttıran en. En büyük etken tahin helvası olmuştu ,ben de çok işe yaramıştı 😅ve tabi sürekli emzirmek ,çünkü bebek emdikçe inan daha fazlası süt geliyor 😊
Ada__minikkelebegim Elifbade benim bulgur ile çok artıyordu su açık çay tatlı yiyecekler çikolata kuru incir kuru kayısı
Anne80 Nermins o gunlerde helva çörek otu rezene dereptu bide maya içmiştim canım hangısı sebep oldysa artık🙈
Anne80 Aselmira_26 tahin helvası canım simdide humananın ammeçayını aldım mayayı ilk zamanlar denedim tahin helvasını yiyince bende süt çoğalması oldu