Elifbade merhaba 36 haftalık sezaryen doğum yaptım bebeğim de 8 gün hastane de kaldı çok stresli zamanlar geçirmeme rağmen sütüm bol bol geldi. Yeyip içtiğim şeylere bağlıyorum ben. Şu an 65 günlüğüz ilk başlarda her gün dereotu, kuru incir, hurma, tavuk et suyuna çorbalar, bol bol ev yapımı komposto, cevizli bal, mesh stick emziren anne çayı içmiştim. Şu an sadece sabah kahvaltıda rezene ve bol su içiyorum. Sütüm çok şükür fazla fazla geliyor. Kalitesini arttırmak yağlandırmak için de günlük aldığınız kalori miktarına dikkat etmeli protein ağırlıklı beslnemelisiniz. Tabiki fırsatınız oldukça uyumak dinlenmek ve stresten uzak durmak da çok önemli inşallah işe yarar🙏🏻