Kızım 4. Ayına yaklaşırken meme reddi yapmaya başlamıştı. O gün bugündür hep sorunlu oldu emzirme olayı. Ara ara sürekli reddetti. Pes etmeden hep başka bir yolunu bulup uykulu sersem vs bir şekilde emzirdim. Ama büyüdükçe çok zorlaştı artık özellikle dişleri çıktığından beri. Şu an 11 ay 10 günlük yaklaşık birkaç gündür yine reddediyor ve zorlayınca da sinirlenip ısırıyor. Cok acıyor yara oldu dayanılmaz hale geldi. Birkaç aydır geceleri beslenmeyi de bırakmıştı zaten gece sadece bir kere emer. Sabah uyanınca da fazla reddetmez biraz emer. Bu şekilde daha fazla gideceğini düşünmüyorum. Var mı erken emmeyi bırakan bebekler? Bırakınca 1 yaşından sonra mama mı verdiniz? Şu ana kadar hiç mama da kullanmadık. Memeyi reddettiği bazı dönemlerde sağıp biberonla vermeye çalışmıştım onu da kabul etmemişti. O nedenle mamayı da içeceğini düşünmüyorum pek ama. Yaşayanlardan yorumları bekliyorum. Gerçekten şu emzirme olayı psikolojimi bozdu, yoruldum