Destina Aysql göbeği bırtlayıp çıktı doktor yarım göbek fıtığı ıkınmaktan olur dedi 1 yaşında geçermiş inşallah hemen geçer
Aysql Destina inşallah bi an önce canım benim de dışarı doğru gibiydi çok ağlıyor içerdeydi biraz ondan merak ettim
Betul34 Aysql çözümü yok sanırım hep böyle bu dönemler galiba 40dan sonra düzelir diyorlar ama pek sanmıyorum 😁
Aysql Destina doktorumuza yazdım fotoğraf gönderdim fıtık başlangıcı gaz sancıları geçince geçecektir demiş
Destina Aysql bize de öyle demişti bezi çok doku bağlamayın rahatsız oluyor gereksiz bi ağlaması oluyor çok geçmiş olsun