Sevdasahinn Merhaba anneler buzlukta sütüm var oğlum buzluktaki sütun tadını sevmedi el gıdaya gecmeme de 2 ay var çöpe atmak istemiyorum ihtiyacı olan varsa Avrupa yakası basaksehir deyim. ..