Anneler nolur bana yardım edin bebeğim altını açınca sürekli çiş yapıyor etrafa üsütne bişey koyuyorumm
etrafı kurtarsam kıyafetleri batıyor neden altını açınca çiş yapıyor olabilir
Çiş yaparken ağlıyor olabilir mi çünkü o sırada ağlıyor oluyor
İşin garibi ağzını tutturuyor fıskiye gibi yutuyor bile :((