Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 3 aylıktan beri emzik kullanıyor şuan 18 aylık ve emziğine aşırı bağımlı gece asla emzik olmadan uykuya geri dalmaz fakat oğlumun emziği artık koptu ve emziği attı dünden beri denemediğim emzik kalmadı, emziği bir türlü bulamadım farklı modeller aldım bugün bulabildik emziği oğlum görünce güldü tanıdı emziğini fakat gene almadı sürekli midesi bulanır gibi geri atıyor. Uykusunda bir şekilde verdim emiyordu ama ağzından düşmüş ve takıyorum almak istemiyor. Sizce neden olabilir bilgisi olan anneler varsa yardımcı olabilirlerse çok sevinirim.