Annesininpamuguzeynepelif hulyaaa-123 canım eczane ozel karısımlar hazırlıuor ondan sur, tahmını birkaç aya alışacak ve gececektir, gecmiş olsun..
turisinannesi hulyaaa-123 2 aylık olunca geçti özellikle sol göğüsum bildiğin yarilmisti.herseyi denedim en pahalı kremleri bile ise yaramiyor sadece yumuşatıyor.diger göğüse göre onu az emzirmeye başladım oylelikle geçti dinlenerek.
Hafsaninannesii hulyaaa-123 yeni iyileşti gogsum kızım 2 ay 8günlük ilaç fayda etmedi kahverengi kısmını kopmle ağzına verin emzirin öyle geçer ağlaya ağlaya emzirdim ben kanadida
TalentedMom hulyaaa-123 ben de çok çektim hatta kan emzirmiştim ağlaya ağlaya emzirmiştim bana en iyi Hindistan cevizi yapı iyi geldi emzirmeden yaklaşık 1 saat önde falan sürüyorsun