Dilos01 maşallah sübhanallah bebişinize. Benim kızımın da aynı gözleri. 9 aya kadar değişir diyolar .ama ben mavi gözlüyüm ablam babam da maviş. Şuan 4 ayına girmek üzere ve daha da açılıyor rengi . Bariz bir mavilik görüyorum ben resimde .süt gözü maviliği daha farklı oluyor .bence açık renkli olucak gözleri