Cutes o kadar basite indirgenecek birşey olsa adı aşı olarak geçmezdi. Demir damlası, d vitamini hergün veriyoruz bebeklerimize, aynı onlar gibi damla olurdu. Belki 1000 bebekten birinde reaksiyon olur. Ama değer mi riske atmaya? Sağlık ocağındaki hemşirenin eline mi yapışırdı iki dakikada damlatsa, neden reçete istesin o zaman? Bir sorun yaşanırsa doktor yazmış o da uygulamış olacaktı. Alerjik bebeklerde ilk dozun gösterdiği reaksiyona göre doktorlar 2. Dozu yapmayabiliyor.