Sedaakkaya geçer geçer bir de lohusa psikolojisi olduğu için siz böyle düşünüyorsunuzdur. 40 çıkınca herşey biter diyorlardı ama ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Sadece anne biraz rahatliyor psikolojik olarak. Bebek de değişiyor hatta . Kimisi iyi yönde kimisi de kötü yönde değişiyor. Mesela benimki gece bir veya iki saate uyanirdi şimdi 2 aylık gece iki veya bir kere uyanıyor. Ama gündüz nerdeyse hiç uyumuyor. Uykusunu memedeyken aldırıyor sanırım 😳😅 bir gün sabah saat 4te uyandı memede eme eme saat 7 oldu tabi bende uyku sersemi 😂. Ama tam uyumadı içi geçmedi yani bu saatler arasında . Sonra da ben uyandım zaten o da uyumadı inanır mısın gece saat 11de tam uyudu yani 😀