Cimcime61 benm oğlumda 4 buçuk aylık yanaklarında banyodan sonra oluyor ,bizede doktor alerjik egzama dedi . Banyosuna dikkat ettm dün olmadı . Şampuan yerine sabun aldm ,suyunu kaynattım havlularını ve bornozu çift durulama yapıp ütüledim. Bidaha olmadı kmblir hangisnden oluyo bulamadğm için sürekli böyle yapicam mecbur