Songulkaya Arifcan pek bilgim yok ustte kalsin ama Sanırım müdehale etmenize gerek yok kendiliğinden çıkar o
efe_ Arifcan ewwt malesefki bizimde oyleydi upuzun sac hicbisekilde deneyeledim cikarmayi enfeksiyon kapar diye öylece biraktm yok oldu 😔😔ustte kalsn ben birsey yapamadm
Nescafe Arifcan hiç ellemeyin kendiliğinden kenardan cıkıyor takip edin kenara gelince bezle veya elinizi iyice yıkayın parmagınızla cıkarın .
efe_ Arifcan kendiliginden yok oldu ciktimi gozun arka kısmınami gitti bilemedim orasini bilmiyorum iste ayn saclari dökülüyor diye oyle oldu ben çıkaramadım gözünü kirptigi için
Deletedmom50 Arifcan temiz bir turbentle alabilirsiniz sonrada serum fizyolojikle silebilirisnzi mikrop kapmasin diye 🙏
Nescafe Arifcan yok canım benim kızımında kirpik kaçardı hep mikrop olmasın diye ellemezdim aynı gün çıkardı hiç korkma ☺️
antropologanne Arifcan Serum fizyolojik damlatabilirsiniz. Benim kullandığım gözede sıkılabiliyordu. Sizdekine bir bakın. Benimde hep kirpiği kaçardı.
Arifcan Minnaktosbik tesekkür ederim içim rahatladı bıraz cok üzüldüm nasıl cıkarıcam nasıl yapıcam dıye cok düşünüyodum sımdı sızlerden boyle duyunca rahatladı ıcım bıraz
Ata0905 Arifcan serum fizyolojik sıkabilir kapak üzerinden masaj gibi göz kenarına çekebilirsiniz kendisi düşer zaten . Yüzeysel olarak müdahale etmeyin. Korneayi çizebilirsiniz.
Minnaktosbik Arifcan ☺️ bişey olmaz korkm benim kızımın sürekli saçı döküldüğü için oluyor kendiliğinden gidiyor