Nida1404 bebeğim 10 aylık ve hala öyle. Beşiği dışında bir yerde asla yatırmıyorum. Düşmeme ihtimali yok gibi birşey. Uyku danışmanımız sığmıyor diye düşünüp beşiği büyütme (beşiği 70*130) bir çok bebek bu şekilde uyur, derin uyku süresi yetişkinlere göre kısadır, demişti.