Deletedmom16 Kızlar merhaba, doğum yapalı 5 ay oldu ama tek taraflı bi bacak ağrım var kasığım ve belimede vuruyor sezeryandı doğumum bilmıyorum alakası varmıdır?
dandiniko Deletedmom16 geçmiş olsun. Benimde diz kapaklarım çok ağrırdı oturunca kalkamazdım sonra zamanla geçti. İnşallah sizinkide geçip gitsin 🙏
Elifnazberat Benim 10 ay oldu dogum yapalı hala bacaklarım şiş ve özellikle sağ bacağım çok ağrıyor pozisyon değiştirince topalliyorum resmen