Oğlum 3 ay 11 günlük ve sadece mamayla besleniyor 3 güne bir kakasını falan yapıyor öncesinde kabızlık sorunumuz olmuştu kısa süreli ama şimdi şükür normal şekilde yapıyor ama yine 3 bazende 4 güne bir uzuyor yapma süresi .. Mesela dün 4.günüydü ve dün yaptı tabi ben yapmadıkça kabızmı oldu acaba diye evhamlandım ama altına baktığımda gayet normal şekilde hatta cıvıktı 🙏🏻 gaz ve kabızlık için önerebileceğiniz size iyi gelen hangi mama oldu acaba kızlar ? Daha önce hipp combiotic denedik şimdi de sma kullanıyorum ama bazen hipp de karıştırıyorum ..