Mihribann11 Ah göğüslerim büyüktü, doğum sonrası iyice büyüdü, sarktı iyice ve yumuşacık, sutyen de yetmiyor 🙄ne yapacam kızlar bunları ya🙈
CemreKerem35 Mihribann11 keşke benim de böyle dertlerim olsa ya 😂😂 evlenmeden önce hep sporcu yarım atleti kullanırdım evde vs normal sütyen bir elbise gömlek falan giyeceksem memem varmış gibi dursun diye takardim 😅 Hamileyken Emzirirken falan büyüdü çok sevindim ama şimdi yine aynı destekli 80 😐😐😐
su-perisi Mihribann11 ya bende oyleyim zaten buyuktu emziriyprum suan iyice buyudu sutyenle rahat edemiyorum cikarinca cok sarkiyo kotu duruyo hic rahat degilim ya emzirme donemi bitince kuculur diyolarda bakalim😊
Mihribann11 CemreKerem35 yok ya büyükse iyi değil hoş durmuyor dışarı çıkıyor kötü duruyor standart 75 80 iyi ben 180 oldu sanırım 😅😅🙄🙈
CemreKerem35 Mihribann11 😂😂 geçen gün bir anne daha yazmıştı sütyen önerisi istemişti büyük beden için görür de yazar umarım ona baya cevap gelmişti 🤔
Mihribann11 Kaderyaldiz sutyen önerisi olsa bilen kişiler den alır kullanır dik az da olsa toplarlardı aslında da kimse de ses yok
Kaderyaldiz Mihribann11 emzirmede zor olmuyo ama cok sirt agrim oluyo inanilmaz emzirmeyo birakinca gogus kucultme ameliyati olmayi bile dusundum giydigim her kiyafette goze batiyo
Mihribann11 Kaderyaldiz bende olacağım ameliyat yoksa basa çıkılmaz emzirirken ben kavrayamiyorum bebek nasıl alsin ağzına ağırlaşıyor göğsüm zor oluyor 🙁