Kizlar sgklı çalışanın doğum yaptım rapor parası için bekliyorum ama bir yanlışlık olmuş muhasebe rapor analık vs yapmış ama çıkışım verilmiş 170 ile görüştüm para alamayacağını çıkışımın yapıldığı soylendi ama sonuç olarak 90 gün prim doldu ve doğum yapinca sgk vardı ne yapabilirim bilen bi yardımcı olsun lutfen