18KasimAli Nur07 bende çok merak ediyorum sarılığımiz vardı iki saat olmadan emziriorum uykudan uyandiriom çocuğum maf oldu 😓
Mehel Nur07 canım sen uyandırma kendiliğinden uyanıyor zaten sarılık yoksa uyanıyor ya acıkıyor ya altını kirletici ya da gaz sorunu oluuo ama uyanıyo
Nursah07 Dün doldu 30 günümüz doktorumuz istediğinde emzir dedi bazen 2 saatte bazen 1,5 saatte istiyor gündüzleri. Geceleri de kendisi uyanıyor ama uyanmazsa da 4-5 saati aşmayacak şekilde emzir dedi. Kendisi 3 saatte bir uyanıyor genelde (sarılık yok)
Meryemcem Canım bizim de otuz doldu geceleri daha az sıklıkla uyanmaya başladı üç saat civarında uyanıyor bazen de dördü buluyor gündüzleri de aynı rutinde devam ediyor