Unknown merhaba, bütçe tarafı için birşey diyemeyeceğim ama minderinin içi şişme, bebeğe göre indirip şişerebiliyorsunuz bebek için rahat oluyor. İlk aldığımızda epey şişirmiştik şimdi baya havasını düşürdük. Kılıfı da hiç leke tutmuyor ve çok çabuk kuruyor. Bebek yerken ortalık çok batıyor. Bütün kıyafetlerimiz leke içerisinde ama minder kılıfı tertemiz. Ben 2 tane almadığıma pişman olmuştum sürekli yıkanacak yetmeyecek diye ama makinadan çıkardıktan 2-3 saat sonra kurumuş oluyor. Yeterli geldi 1 adet.