Canemir emziriyorsan sütün azalınca yada tamamen bitince adet görüyormuşun
Bende 83 oldu doğum yapalı 12. Günde tamamen bitti ara ara lekelenme oldu.. ebeye sordum.. kanama olmaz lekelenme olur ama korunmalisin dedi
Rahmin çok müsait çünkü dedi..
Özellikle sezeryan doğum için mutlaka 2 yıl gebelik düşünme dedi