Merhaba güzel anneler 🥰
Bebeğim 4 aylık oldu ve sürekli bir eliyle baş parmağını emerken diğer eli ile de saçını çekiyor.Son 2 haftadır böyle ve Önüne geçemiyorum sanırım.Unutur diye eline çorap geçiriyorum çıkardıktan sonra yine aynı şekil parmağını emiyor.Oyuncak veriyorum eline dikkati dağılsın diye yok oyuncaklarin arasından parmagini emiyor.Kesfediyor herşeyi ağzına götürür bu süreçte ve emme refleksinden kaynaklı olduğunu biliyorum ama alışkanlık olur diye korkuyorum çünkü ilerleyen zamanlarda bile devam ediyor bu alışkanlık çevremde var böyle insanlar.Hic emzik vermedim az önce versem mi diye düşünüp emzik koydum ağzına hemen tuttu hatta eme eme kendiliğinden uyudu bile.Basina gelen var mı ve nasıl bir tutum sergilediniz bana yardımcı olur musunuz ? 🥰🌼🤗