Benim kizimda emmek istemedi bir cok kez denedm zorlamak istemedm ama almadi. Mecbur 8 hafta boyunca sagip verdm. Ama o da o kadar zor ki misafr gelir biz gideriz bos oda ara sagmak icin. Hadi buna da sukur yeter ki icsin ddim. Ta ki bir gun arkadasm bir yontem soyledi. Sen o agladikca aciktkca emzrmeye calis ddi. Tabiki kizm emmedi bir emmedi iki emmedi. Ama bn arada sagip vermedm. Bir baktm aksamina emmeye basladi. Tabiki saglikli bi yontem mi bilmiyorm. Her Cocuk farklidir. Kizim 17 aylik su an, emmeye devam. InsAllah sende bir yolunu bulursun 💓