1 ay 2 gunluk bebegim var.. her gun aksam saatlerinde ya da sabaha karsı kakasını dolu dolu yapıyordu.. Fakat yaparken zorlanıyor ve ilk defa dün hiç kaka yapmadı ıkınıyor kızariyor ama yapamıyor.. internete biraz baktim gunde 2 3 kere kaka yapmasi lazm diye yaziyor fakat bizim genelde gunde 1 kere nadiren 2 kere yapiyor. Çisini sık sık yapiyor nerdeyse her baktigimda yapmis oluyor.. kakasini az yapinca ve zorlaninca bir sorun mu var bilemedim daha ilk cocugum acemiligim var tecrubeli annelerimize soruyorum.😊 hem anne sutu hem mama veriyorum