Kızlar lütfen bı akıl fikir verin 14 aylık oğlum ağzını kilitliyor ve hiçbirsey yemiyor iki aydır sadece anne sütü iştahı çok iyiydi iki aydır kesinlikle yemiyo bizimle beraber sofrada bı lokma bişey verebiliyoruz oda her zaman değil ve yedi sayılmıyor huysuzlugu yok öyle ağlamıyor ama açlık hiç hissetmiyor sütüm yeterli geliyor olabilir mi süt doygunluk mu veriyor acaba gece gündüz hiç birakmiyorda kafayı yicem artık yememesinden dolayı.