1 ay 24 günlük bebeğim var. dün gece ilk defa memeyi tutmak istemedi hatta canı yanarmışcasına feryat figan ağladı. Gazı yok çünkü onun dışında keyifli dün geceden beri memeyi zar zor veriyorum ağlıyor sızlıyor tutmuyor, büyük mücadeleler sonrası tutturuyorum ancak o zaman emiyor. Bu neden olur niye olur? İlk defa böyle bir şey yaşıyoruz. Meme reddi midir geçici midir moralim çok bozuldu