Helinyes Merhaba 6 günlük bebeğim var gündüzleri uyuyup geceleri full ayakta hemde full, doğuma gittiğim günden beri hiç uyumadım, çok yorgunum. Uyku düzeni biraz olsun ne zaman düzelecek? Yada herkesin ki böyle mi?
Mehtap0606 Helinyes 16 günlüğüz ilk 1 hafta hiç uyumadım o kadar yorgundum ki hem sezaryen doğum hem çocuk çok zorlandım çok şükür yeni yeni düzene giriyor sanki o da tam değil 2 saate bi emzirmeye çalışıyorum o uyurken ben uyumaya çalışıyorum ne kadar olursa Allahım yardımcımız olsun annelik zor ve güzel bir şey sabır edelim 😊🌸
Med Helinyes Ben de bu soruyu sormuştum kendime. Sanırım hep böyle. Zamanla alışıyorsun.1 aylık olduk şimdi geceleri uyuyor 2,3 saat. Gaz derdi başlıyor sonra 😁 geçecek diye motive oluyoruz