Sunshine Beni asm den aradılar 9.ayda kızamık aşısı yapmaya başlamışlar sizler yaptırdınız mı kızlar ?
-CinarinAnnesi- İki ay önce randevu verdiler geçen gün Beni de aradılar devlet aşı vermedi isterseniz kızamıkçık içinde kabakulak aşısı olan karışık varmış onu vurabiliriz dediler doktorum yaptırma onu 1 yaşını bekle isteğe bağlıysa dedi canım