Kızım 9 aylıkken kabız olmuştu, doktor iki krem bir şurup yazdı.. iki çatlak bar makatında dedi.. 1 hafta sonra şurup sayesşnde kaka yaptı. Aöa hiç bir doktor ömrü boyunca dikkat edecek şöyle olacak böyle olacak demedi. Kremlerde geçirdi zaten kızım şuan 10 aylık. Daha ayaklanmadı bile