Merhaba biz de benzer birşeyi yaşadık 3. Ayında 1mm kadar düşmüştü bıngıldak açıklığı oğlumun sonra çap ölçümü yaptılar büyümenin devam ettiği anlaşıldı, korkulacak bir şey yok dendi ama her dr ve sağlık ocağına gittiğimizde ölçümlerimize dikkat etmeye devam ettiler sağlık ocağındaki hemşire de beni çok korkutmuştu bıngıldak neden bu kadar erken kapanıyor bu korkulacak bir durum hemen d vitaminini keselim dedi ben durur muyum apar topar dr gittim çap ölçümünü düzenli alıyorum ben zaten ve her gelişinizde bıngıldağa bakıyorum korkulacak bir durum yok baş büyümeye devam ettikçe bıngıldağın kapanması çok sorun olmuyor sadece baktık kapandı ölçümleri daha dikkatli ve kontrollü yapıyorum daha sıkı takipte oluyorum yani dedi d vitaminine de devam edelim dedi şuan 9. Aydayız en son 7 aylıkken gittik hala 0,5 mm di ama kapanmak üzere demişti artık kapanmıştır herhalde lütfen üzülmeyin dr ile iletişime geçip ölçümlerinizi yaptırın 💕