Benim adetim gecikti daha öncede post açmıştım ilk gün geciktiği gibi test yaptım negatif çıktı psikolojik demeyin çünkü aklımda kesinlikle öyle birşey yoktu ilk hamile kaldıgımdada peynirden öğürmüştüm şimdide üç kere arka arkaya yumurta beni öğürttü adeti geçince testte negatif olup hamile kalan varmı bana lütfen yardımcı olun kafayı yicem yoksa 🤣🤣🤣