Merhaba hanımlar. Oğlum 1 yaşında oldu artık ve ben odasını ayırmak istiyorum kendi rahatımdan ziyade sürekli uyanıyor sabaha kadar beşik sallıyorum yatakta dönsek bile hemen ayakta ve odasını ayırınca bebeklerin daha rahat uyuduğunu duydum. İstiyorum ama hiç bir bilgim yok travma haline getirmeden nasıl başarabilirim nasıl bi yol izlemeliyim lütfen beni bilgilendirin.
Birde gece beslenmesi konusunda sorum var oğlum 21:30 veya 22 gibi maması yiyip yatıyor. Sabah 5,6,7 gibi bu saatlerden birinde mama in uyanıyor ama vermesemde sallayarak geriye uyuşabiliyorum. Bu gece beslenmesi mi kesmem gerekiyor mu ?