Cnslb canım bebekler sadece doymak için emmezlermiş. Senden güven almak için ,sevgini , sıcaklığını hissetmek için , birşeyden korkuyolarsa rahatlamak için ne bileyim gazı varsa bile emmek isterlermiş.ya da tamamen dudak tiryakiliği 🤪benim kızımda öyle artık üstümü giy çıkar yoruluyorum direkt çocuğu oraya yapıştırcam 😃 bazen sanki hiç doyurmamışım gibi ellerini emiyor.annem bile aç diyip duruyo emziriyorum sonra doluluktan kusuyor .Şuan hayatla tek bağlantisi sensin canım çok normal böyle olması .Çişi ,kakası ,kilo alımı normalse ve doktorun başka birşey demediyse hiç korkma . Sağlıkla büyüsünler inşallah🙏