Salihabebegim33 İki arası ayrık duruyor şuan 9 aylık.. Yeni çıktığı için mi böyle yoksa böyle bi tip mi olacak 😬ay bllemedlm. Ayrık durmasın ya. Daha oturmadı diyedir herhalde dimi anneler
ESRA_07 Salihabebegim33 Oğlum 8 yaşında bebekken ilk dişi çıkarken ayrıktı, dişleri döküldü şimdi çıkanlar yine ayrık gibi bakalım düzelir mi? Kızım 11 aylık onun da çıktı üst dişleri onunkiler de ayrık. Sağlıklı olsunlarda.
38eg Salihabebegim33 ilk çıkınca benlmde aklıma gelmişti hatta kaynanamın ön dişleri ayrık eşimle gülüşmüştük annememi çekmiş ne felan diyordu eşim 😂 ama sonrasında düzeliyor
Salihabebegim33 Elbetteki sağlıklı olsun, mühim olan da bu ama. Görünüşü öyle olunca bi telaş ediverdim🤭
Salihabebegim33 38eg abovvv 😂🤭ya bizde bi tek amcası öyle ama diğerleri çıkınca düzelir gibi bakalım :)
Salihabebegim33 ESRA_07 ilk dişler falan hepsi normal, hatta ön iki dişin yanındaki ler de normal bunlar böyle de bekleyelim bakalım artık:)
38eg Salihabebegim33 düzelir düzelir 😅 rabbim sağlıklı hayırlı ömürler versin yavrularımıza inşallah 🙏🏻😊